Dzisiaj jest: Wtorek, 23-04-2024 Imieniny: Jerzego, Wojciecha

Ważny komunikat dla mieszkańców osiedla Wola I.

Joanna Figura , 11 kwietnia 2021

W związku z awarią na sieci wodociągowej GZGK informuje o możliwym pogorszeniu walorów smakowych wody- słonawy posmak.

 

Na wyjściu wody parametry są w normie. Sytuacja dotyczy wody tylko na osiedlu W I.

Komunikat 2:

GZGK zna już przyczynę pogorszenia walorów smakowych wody – słonawy posmak.
Na sieci wodociągowej po awarii (pomimo, że prowadzone są co kwartał cykliczne płukania rur) gdy doszło do zjawiska uderzenia hydraulicznego – tj. wzburzenia wody wytrąciły się chlorki zalegające od lat na ścianach rur – oderwały się ze ścian rur. Stąd ten słonawy posmak wody. Wykonano płukanie sieci i o godzinie 15:00 awaria została usunięta.
Rurociąg został wypłukany.
GZGK uprzejmie prosi mieszkańców osiedla Wola I o odpuszczenie wody z kranu, gdyż słonawa woda może znajdować się jeszcze w rurkach wewnętrznej instalacji wodnej mieszkań.
GZGK przeprasza za zaistniałą sytuację i dziękuje za wyrozumiałość.
Za „odpuszczoną” wodę można w siedzibie spółki złożyć wniosek o bonifikatę za poniesione straty wody.
W razie problemów z wodą, jakością wody prosimy o bezpośredni kontakt z GZGK.
Przypominamy numery telefonów do GZGK:
?(32) 448 94 43
?pogotowie wodno – kanalizacyjne: 697 070 624 lub 603 362 397
?podawanie odczytów wodomierzy (32) 211 71 60
?e-mail: kontakt@gzgk-miedzna.pl
Komunikat 3
Oświadczenie GZGK
W nawiązaniu do  komunikatów dotyczących awarii sieci wodociągowej na osiedlu W I informujemy, że pogorszenie walorów smakowych wody miało charakter chwilowy, a Spółka w tym samym dniu o godz. 15:00 przywróciła wszystkie parametry jakościowe wody do wartości zgodnej z wymogami stawianych wodzie do spożycia.
Jednocześnie przypominamy, że za „odpuszczoną” przez Mieszkańców wodę można w siedzibie spółki lub Zarządzie Wspólnoty złożyć wniosek o bonifikatę za poniesione straty wody.