Informacja o ograniczeniu dostępności do Urzędu Gminy Miedźna dla petentów – klientów.
Szanowni Mieszkańcy!
W związku z działaniami podejmowanymi na terenie kraju celem przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 Wójt Gminy Miedźna zawiadamia o tymczasowym ograniczeniu dostępności do Urzędu Gminy Miedźna dla petentów – klientów.
Zgodnie z przyjętymi wytycznymi apelujemy, aby kontakty z pracownikami Urzędu odbywały się poprzez korespondencję tradycyjną, drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Za pośrednictwem portali https://obywatel.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/ możemy wiele spraw załatwić drogą elektroniczną bez konieczności wizyty w Urzędzie Gminy. Wnioski można wysłać i podpisywać podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Ta metoda pozwala wszcząć większość spraw, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
W wyjątkowych, ściśle określonych i ograniczonych do niezbędnego minimum sytuacjach kontakt osobisty z pracownikami Urzędu będzie możliwy po uprzednim telefonicznym bądź mailowym umówieniu wizyty/spotkania pod wskazanymi poniżej numerami telefonów.
Wejście do budynku Urzędu odbywać się będzie drzwiami głównymi oraz bocznymi.
Na froncie budynku znajduje się telefon dla osób niepełnosprawnych, z którego można w aktualnej sytuacji skorzystać do kontaktu z sekretariatem.
W przedsionkach Urzędu znajdują się aparaty telefoniczne wraz z wykazem numerów do pracowników świadczących obsługę interesantów.
Na miejscu będą załatwiane jedynie sprawy niecierpiące zwłoki, związane z wystawieniem ważnych, koniecznych dokumentów np. aktów zgonu (prosimy o użycie telefonu na budynku oraz telefonów umieszczonych w przedsionkach Urzędu).
Na stoliku przy wejściu głównym znajduje się również skrzynka podawcza do której można wrzucać listy i korespondencję do pracowników urzędu.
Prosimy o zachowanie spokoju i zdrowego rozsądku.