Załóż konto w elektronicznym urzędzie eURZĄD i korzystaj z ułatwień
Marek Brol , 7 października 2019
eUrząd to elektroniczny urząd dostępny 24h/dobę! Jeśli posiadasz konto w eUrzedzie, w każdej chwili masz dostęp do informacji o swoich zobowiązaniach (podatki i opłaty) oraz o stanie Twojej korespondencji prowadzonej z Urzędem. Poprzez portal możesz zapłacić online za swoje zobowiązania oraz zobaczyć deklaracje złożone poprzez platformę ePUAP
Elektroniczne formularze,powiadomienie e-mail, płatności online – dzięki nowym narzędziom wykorzystywanym w kontaktach pomiędzy urzędem a mieszkańcem, urzędowe sprawy załatwiane są szybciej i bez konieczności wychodzenia z domu – KLIKNIJ TUTAJ.
Jak założyć konto na platformie eUrząd?
Rejestracja:
- Dostęp do danych o stanie Państwa spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach, oraz niektórych, związanych z Państwem, wpisach w rejestrach prowadzonych przez Urząd jest możliwy po dokonaniu rejestracji.
- Rejestracja wymaga posiadania konta na ogólnopolskiej elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP.
- Jeżeli masz już konto na platformie ePUAP, to wypełnij i złóż „Wniosek o konto na platformie eUrząd” podpisując go podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym .
- Jeżeli nie masz jeszcze konta na platformie ePUAP, to możesz założyć je tutaj .